keskiviikko 10. syyskuuta 2014

Mitä mun elämään kuuluu ?

Voisin kertoo pitkästi mitä mun elämään kuuluu nykyään kun en mitää sen syvällisempää oo pitkään aikaan kirjottanu vaikka en ihan liian henkilökohtasiin asioihin haluukkaan mennä.
Noh voisin vaikka hoitaa sen tylsimmän pois alta eli koulun. Siellä menee asiakaspalvelussa ja  oman alan tunneilla ihan hyvin ja meillä vaihtu jo toisen kerran luokanvalvoja. Atto-aineet onki sit toinen juttu ne meinaa tuntuu välillä vähän liian vastenmielisiltä mut kylmä nekin yritän parhaan mukaan suorittaa. Stressaavia tehtäviä ainaki on ollu ja itkupotkuraivarinkaa niitä yritän aamut, päivät ja illat vääntää ku ymmärrys ei meinaa riittää. Mut en siltikää osaa uskoo et muka haluisin tälle alalle töihin.

Edelleen vietän suurimman osan ajasta Nean kanssa, mut myös välillä Veeran. Kavereita mulla on aika paljon ei ''kunnon ystäviä'' vaan kavereita kenen kanssa hengailen ja voin höpöttää vaikka mitä mut ei kumminkaan mitään sen läheisempiä. Ennen oli pari läheistä enemmän mut en oikeen oo niitten kanssa enään paljoon yhteyksissä vaan neki ''luokittuu'' tohon mihin muutkin.
Oon lähiaikoina pyöriny niin monien eri tyyppien kanssa Nea messissä kuitenkin. Viikonloppusin oon perjantaisin yleensä ottanu muutaman ja hengaillu kavereilla tai ajellu. Ei oikeen muutakaan tekemistä tähänasti olla keksitty. Viikolla vapaa-ajalla koulun jälkeen oon ollu aika paljon ulkona (harvinaista) joko virkkalassa tai ajelemassa yleensä. 

Sain koulussa loksun auki vihdoin ja sieltä löyty melkee vuoden takasii tupakka askeja joita oon koristellu. Nyt voinki sanoa etten polta enään! Vaikka ei siitä kauheen kauaan aikaa ole ku lopetin mut oommä aika kauan ilman kokonaa ollu eikä tee mieli todellakaan alottaa uudestaan!

No entäs rakkauselämä? Sinne ei kuulu oikeestaan mitään just nyt. Ei löydy minkäänlaista miehekettä tai sen alkua. Emmä sitä edes silleen kauheesti ajattele kyl eikä mul oo niin välii oonko sinkku vai suhteessa vaik oishan toi toka vaihtoehto kiva, mut se tulee sitku tulee eli sitä odotellessa. (: 
Oonmä kuitenkin yhen sellasen pitkän vakavan suhteen kokenu ja ollu sinkkunaki aika kauan niin tiiän melkee mitä kummatki on. Tuntuu aika tyhmältä puhuu tälläsistä ku oon niin nuoriki x---D

Vihaan sitä et talvi tulee. Syksy on ihan kiva alkuun, mut kylmät ilmat, pimeet illat jne on tuskaa. Ensinnäkin flunssakaudet ja en koskaan selvii niistä helpolla ja mun ääni lähtee kokonaan niin helposti aina. Kylmät ilmat tuo mukanaan iho-ongelmia. Pimeet ajat... Odotan innolla niitten tuomii jokavuotisii masennusaikoja. Eikä talvisin jaksa olla ulkona edes. Ja se kun joutuu kuitenkin aika paljon kulkemaan bussilla kouluun, ne rappuset, sateet, kylmyys, huonot ilmat jne. Voisin melkein jopa alkaa itkemään. Hah noei nyt kumminkaa.

Sit viel vähän pinnallisempiin asioihin. Kaikki varmaan on huomannukki et värjäsin tän fledan ruskeeks. Rakastan punasia hiuksia MUTTA mun hiukset oli ekaks pinkit ja lopuks sellaset oranssin punaset niin ne alko ahdistaa järkyttävästi. Koht kyl on koulussa omien hiusten värjäämistä ja jotain pientä tähän lisään minkä näätte sitte. Leikkasin myös mun tukan lyhyeks, miksi? Koska menin joskus saksimaan mun ihanan pitkän tukan miten sattuu ja ohueks jnejne. Niin haluun että se kasvaa paksuna pitkäks niin että kaikki hiukset on samanpituisia. Joten pitkä kasvatuskausi voi alkaa !
Mua onneks lohduttaa se et ne on joskus ollu tosi pitkät niin ne voi kasvaa sinne nyttenkin. (Pisimillään alaselkään melkein häntäluuhun asti pienempänä) 

Ylhäällä siis ennen ja alhaalla jälkeen. Hitsi osaan kyl näyttää joka kuvassa erilaiselta.
Nojoo mut eipä kai täs nyt mitään sen ihmeellisempää jos totakaa jaksaa lukee! 
Yeaaaah right... 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti