maanantai 25. elokuuta 2014

naamanpuhdistusta ja huulipunia

Tänään kävin pikkusiskon kanssa koulun jälkeen pyörimässä lohjalla kaupoissa. Vaatteita en yllätys taaskaan ostanut (muutakun pari henk.koht..;)) koska näistä kaupoista mitä täällä on niin ei oo mun tyylisiä vaatteita, mutta kosmetiikkaa ? Jos niin voi sanoo niin tuli mukaan. Uusia meikin puhdistus juttuja edellisten loppumisen takia ja taas mennään eri tuotteilla koska en niistäkään mitään yhtä hyvää oo löytäny. Tollasia aika perus mitä kaikista prismoista, cittareista, sokoksista yms saa, kun ei tälläsellä köyhällä opiskelijalla kauheen hienouksiin oo varaa. Ja sitten pari huulipunaa ja huulirasva myöski.
Mulla on järkyttävän kuivat huulet jonka varmaa vähän huomaa kuvista.. 
Tässä mun huuleni ilman mitään. Yleensä en oo käyttäny minkäälaisii huulipunii, -kiiltoi jne koska mulla on aika ohuet tai pienet huulet mut toisaalta ne näyttää kivemmilta jos niissä jotain väriä on.
 Seppälän huulipuna; en tiiä pysyvyydestä jne mut se näytti niin kivalta niin oli pakko ostaa ja ei ainakaan väri pettäny huulilla ja koostumus oli hyvä.
 Sokoksesta joku tollanen we care icon huulipuna jota mietin kauan et otanko vai en. Sen koostumus oli aika raskas ja paksu eli ei tuntunu niin kivalta huulilla, mut väri oli kiva! Varmaan tätä tuun vähiten käyttää musta tuntuu.
Sitten tää babylips jonka prismasta hain jota olin suunnitellu jo aikasemmin ostavani. Kaikki varmaa tän tunteeki ja tietää että se on huulirasva jos on vähän värii.  Toi pinkki taitaa olla suosituin ku niit näytti vähiten joka paikassa olevan. Sen tuoksu onniin ihana! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti