lauantai 23. elokuuta 2014

clinique anti-blemish solutions liquid makeup kokeilu

Tänään lohjalta hain uuden meikkivoiteen joka onki aika vieras mulle. En ihan varma oo et oliks toi semi uus juttu vai vähän vanhempi mutta kuitenkin. Muuten oon käyttäny perus mitä kaupois yleensä on. Tää oliki sit vähä kalliimpi mut meikkivoide ehkä onki kaikist meikeist se johon kannattaa eniten panostaa ja laittaa rahaa. Mulla on ikuinen sama ongelma meikkivoiteidenkaa et kaikkea on kokeiltu melkee mut mikään ei sovi tarpeeks. Nyt vaihteeks haluun kokeilla jotain vähä kalliimpaa et onks siin eroo perus halppiksee. 
Teksti takana kertoo että clinique on kevyt, hoitava meikkivoide epäpuhtaalle iholle joka antaa luonnollisen lopputuloksen ja on öljytön. Hmmh odotukset on isot.. Tutustuin tohon muista blogeista oikeestaan ja se kuullosti ihan hyvältä varsinkin että se on just epäpuhtaalle iholle, koska mullahan on ylä-asteesta asti ollu vähän ongelmia ton ihon kanssa. Ei nyt kuitenkaan mitään aknea tai hirvee näkyvää ja isoo mut kuitenkin. Ja en kauheesti oo kuullu nimeomaa epäpuhtaalle iholle olevasta meikkivoiteesta niin tää kiinnitti huomion. 
 Silleen nopesti levitin kun piti päästä testaamaan ja ihan tyytyväinen olin! Ainoo vaa et otsasta iho oli valmiiks hirveen kuiva ku en rasvannu pesun jälkee et siin ei niin kivan näkönen mut muutenihan hyvä lopputulos. Tiestysti mulla ei oomitään parasta kameraa joten kuvat voi vähän huijata. Värikin oli ihan mätsäävä. Sokoksesta ton hain ja hintaa oli sen 35e et ei ihan kalliimmasta muttei ihan halvimmastakaan päästä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti