keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

aurinko, mä ootan sua :)

Mul ei nyt eilisestä oo mtn ihmeempii muutaku ostin taas pullaa ja olin Nikonkaa <3 
Oli mul se ajo tuntiki ja taas kerran meni hyvin.
Mutta tänään olin kaupungilla Veerankaa ois ollu tarkotus mennä ottaa vähä aurinkoo jne mut Veera pääs liikkeel nii myöhää et aurinko meni piiloo :( Mut kierreltii sit sii kaupungil ja sillee.
ja tos on noi ostokset laukku, tanning oil, meikkivoide, meikin pohj, rasva ja shampoo (:
Nii ja tuol alhaal on tollane mielenkiintonen, hauska, tylsä juttu ni toivon et painaisitte sitä ja toivon et laittaisitte kommentteja kiitos:)





 voi oon himonnu tota hawaiiin tropic tropical tanning oilii <3 se vissii nopeuttaa ja syventää rusketust mut saa korjaa jos oon vääräs (:


 en oo koskaa koittanu tota meikin pohjustusvoidet mut se on ollu kiikaris jonku aikaa nii aattelin sit koittaa :)



Huomista odotellen ! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti