njooo mutta päivä oli taas todella tylsä :):) ja tollaset kivat selkäkivut tuli taas :):):):) ku vähän hyppelin yksikseni ku ei ollu muutkaa tekemist xd
ja sitten Nikoki tuli meille vihdoin mut aika meni hirveen nopee ne pari hoo :( tilattii pizzaa jne
ja sit meninki kirkkoo xdxd hilla ellu ja heidinkaa. Hillaa ei tarvikku kattoo vähä silmät killis ni tää repee :D
oikeest huomen pitäis raahautuu jonnekki kouluu ku oon jo ollu melk koko viikon pois :D:DD ?!
no kyl toi ilma silleee miellyttää mut yksin tonne lähtee kävelee nou thanks. ja mua pelottaa et ne fakin
selkäkivut tulee taaaaaaaaaas.. ja en oo ees tehny mtn läksyikäää no mitä nyt pari merkintää ja sit taas
pari jälkkääää :dd:d:Dd
+tuol o sit tollanenn ''luitko tämän'' juttu et jos oot lukenu ni voisit vaikka painaakki (:
ainii ja sain mun vanhan face profiilin takas tai silleee.... :D mul o joku iha vammane kuva siel mis lukee ''i love you<3'' noloko ?!?!?!XD

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti